brownie.blo.gg

ha er ett riktigt gott nytt år

Kategori: Outfit

 

girl on fire

Kategori: Allmänt

nyårs naglarna fixade

Kategori: Träning och tips

 
Andra gången jag fixar gelé naglar och om jag får säga det själv så är jag rätt så nöjd!

Typical me

Kategori: Dikter

Blev en lång kväll

Kategori: Allmänt

Ja igår blev det en lång kväll. Jag har nyss vaknat och måste verkligen äta något.. Bilder på mina saker ska tas idag! Imorgon blir det mer när jag ska in till stan. Blir tre långa kvällar i rad!

länkbyte med bästavän

Kategori:

only hope

Kategori: Allmänt

 

bilder från i torsdags

Kategori: Allmänt

 
Det har ni lite bilder från vårat kvällsfika. Min fina vän Ida kommer hit ikväll igen så mycket skitsnack blir det!
Imorgon har jag inget annat för mig en bloggande, bloggande, bloggande så då ska jag lägga upp bilder på allt nyinköpt. Ta en titt vetja!

Don't drink and drive

Kategori: Dikter

Blir en utekväll

Kategori: Allmänt

Kommer hem om några timmar!

inslag av paket

Kategori: Allmänt

Ja, jag kom alldeles nyss hem och insåg att nu fan måste jag blogga. Hehe.. 
Jag köpte en present till min kära mor som jag vet att hon kommer gilla plus en massa småsaker till mig själv. Rean är inte så speciellt bra i år tycker jag.. Men alltid hittar man någonting i alla fall. Jag och mamma ska faktiskt in till stan på nyår och köpa lite grejer innan kvälsfirandet. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra på nyår, kanske drar ut på krogen med några vänner, åker och hälsar på min kusin eller går på fest vid Kungsan. Have no idea!
Nu ska jag ta bild på allt jag köpt under de senaste dagarna och visa er! 
 

Tumba Centrum

Kategori: Allmänt

Hejsvejs. 
Nu måste jag springa ner mot bussen so mska ta mig och en vän hela vägen till Tumba. Vi ska kolla runt lite i affärer och sånt. Lite småsaker inför nyår. Alla ska vi vara fina då liksom? Jag mobilbloggar därifrån. Ikväll kommer alla bilder upp från min kväll med brudarna och på allt jag köpt. Puss på er så länge!

Stolt brud

Kategori: Träning och tips

Nu så får jag tyvärr mobilblogga då jag sitter på bussen på väg hem från gymmet. Ville bara dela med mig sv hur nöjd och glad jag är. Jag tränar tillsammans med min kusin så vi hinner umgås samtidigt liksom. Det var hur skönt som helst!
Idag har jag tränat armar, mage, ben och rumpa. Har dock inga bilder denna gång, men vi bokade in en tid tillsammans på Onsdag. Då kommer någon enstaka bild upp på bloggen. Nu ska jag hem, duscha och sen fixa mig innan jag åker in till Tumba Centrum en snabbis. Vi ses när jag är hemma!

Just nu

Kategori:

08.35

Kategori: Allmänt

Hallå där ute! Hur mår denna morgon? 
Själv så är jag rätt så trött men jag ska dra mig mot gymmet så det är det värt. Jag kommer att blogga igen när jag kommit hem och sedan drar jag till Tumba. Vi ses lite senare!
 

Sneak peek

Kategori:

 
 
Mina nya, snygga, urläckra, underbara, höga och otroligt vackra Jeffery Campbell kopior av ett par Lita shoes! Så jäkla nöjd är jag. Dessa gick på 300 spän som då är ett tok bra pris då det är rea. Big love.

Halloj

Kategori:

Nu är det så att jag är jätte trött. Ska sminka av mig, borta tänderna och fixa mig för natten. Så jag tar och lägger upp alla saker imorgon. Förlåt!
Men vi hörs imorgon.

Vågar jag säga att jag älskar dig

Kategori: Dikter

Staden

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Som ni ser så har jag inte bloggat på hela dagen. Detta är p g a att jag varit inne i stan och shoppat med min kuain hela dagen. Hittade mig lite grann på mellandagsrean ändå. Ni får se allt när jag kommit hem för då kan jag fota med systemkameran. Dessutom ska ni få ett inlägg med bilder från igår och en överraskning lite längre fram under veckan. Har ni handlat något på mellandagsrean? Länka bilder!
Nu önskar jag er en bra kväll då jag ska fira min mors bästaväns födelsedag!

please just tell me the truth

Kategori: Dikter

jag ser inget, hör inget, pratar inte

Kategori: Allmänt

ett minne värt att minnas

Kategori: Uppträdanden

 
En bild från skolavslutningen. En mycket stolt brud! 

nu ska jag snart dra ut i mina nya docs

Kategori: Allmänt

let me love you

Kategori: Musik

amie touray - like a skyscraper

Kategori: Uppträdanden

 
 
Här har vi ett av mina uppträdanden från en vecka tillbaks. Från julavslutingen på Tumba Gymnasium, riktigt stolt brud. Dock får ni den sämsta va tre föreställningarna. Vi fick inte med dem bästa på film.. Hoppas det duger. 

sent inlägg

Kategori: Allmänt

Förlåt för det sena inlägget. Men jag har faktiskt fått besök av min barndomsvän från England av Mona. 
Vi har pratat en massa, bara berättat för varandra om vad vi missat under dessa år. Jag har saknat henne en hel del ska ni veta. Bilder kommer upp ikväll. Ha er en bra dag bloggläsare! 
 

Godnatt änglar

Kategori:

jag tog kär & du tog lek

Kategori: Smink

Nyårsskor

Kategori:

underbara juklappar

Kategori: Allmänt

Jag hade ju inte tackat nej till att hitta dessa snygga grabbar under min julgran. 
 

över 1 000 000 000 visningar

Kategori: Musik

 
 
jäkla grym låt måste jag säga. Alla har väl hört den, om inte så är det ett måste!
Whopa gangnam style

ett gott skratt förlänger livet

Kategori: Dikter

 

Annandag jul

Kategori: Allmänt

 
Halloj!
Hur mås det? Jag mår riktigt bra, men är dock väldigt trött idag. Tog mig en sväng förbi centrum med min vän Marcus. Har även hämtat ut ett paket som innehåller mina nyårsskor. Gaaah så snygga!
Hoppas att ni njuter av mellandagsrean! Det ska jag göra om två dagar. Dessutom ska jag ta mig en sväng förbi gymmet. Fan vad härligt! Äntligen frisk..
Ikväll kanske jag åker in till stan med en vän. Beroende på om det är några som vill dra ut med oss. Annars stannar jag hemma och har en ta-hand-om-mig-själv dag. Måste färga håret, fixa min necessär, hänga in kläder och städa upp lite här hemma och dessutom ta mig ett långt och varmt bad!
Ha er en mysig kväll.

true shit

Kategori:

Så jäkla lycklig tjej

Kategori: Nytt

Blir ett till inlägg ikväll.
Ville typ bara berätta att jag blev överlycklig över min julklapp ifrån min mors syster. Jag har alltid önskat mig en sådan fast i större format. Så mysigt och den ökar verkligen julkänslan. Ville bara dela av mig av glädjen!

Doppardan

Kategori: Allmänt


 
Det blev en mysig liten jul i år. Inget speciellt. Julbord, Fika, Kalle, Fika, Klappar och det ska avslutas med film mys. Jag och modern min ska krypa ner i våra nya pjamaser och kolla på en massa filmer moster gav oss. Ni fick se lite av mina julklappar. Resten var kläder, träningskläder, morgonrock, handduk och jag är ju typ super nöjd! Hoppas att ni alla fått en bra jul och får en bra fortsättning. Vi hörs imorgon!

Vilka av mina nya skor är snyggast?

Kategori:

Amie Touray - Read All About It cover

Kategori: Musik

En sneak peek på covern som jag kommer släppa i vår. Hoppas ni gillar det!
Orginalet framförs av den underbara sångerskan Emeli Sandé, enjoy! 
 

ha en riktigt god jul

Kategori: Outfit

Så här såg vårat mysiga julfika ut

Kategori: Allmänt

 
Det här var en otroligt mysig kväll måste jag sägs. Vi pratade en massa och skrattade en hel del också. Tack för en härlig kväll flickor. I samband med detta vill jag bara passa på att hälsa er en riktigt god jul!

Shine bright like a diamond

Kategori: Dikter

Amie ft. Nikaila - Titanium

Kategori: Uppträdanden

Halloj! 
Tänkte visa er en video ifrån ett uppträdande som jag och min fina vän Nikki gjorde för några veckor sedan. Vi uppträdde med låten Titanium som egentligen görs av David Guetta och Sia. En väldigt bra låt dessutom. Ursäkta att jag spelar lite fel ibland men det är faktiskt första gången som jag sitter bakom ett piano på scen. Hoppas att ni gillar det! Kommentera gärna och säg vad ni tycker! 
 
 

Första inlägget

Kategori: Allmänt

Nejmen hallå där! 
Hur mås det idag då? Jag mår riktigt bra själv! 
Väntar faktiskt på att två av mina fina vänner ska komma över för en julfika. Tänkte sätta fram must, pepparkakor, vaniljdrömmar och kanelbullar och te såklart. Mysig Söndagskväll. Idag är det dan före doppardan så det blir att lägga sig i någolunda tid då man ska upp sju imorgon och ta sig en sväng förbi Huddinge och möta upp moster sin. Vi får ta och höras lite senare. Jag ska lägga upp lite videos på youtube när jag sjunger som jag sedan hade tänkt att lägga upp här på bloggen. Jo juste, headern kommer upp efter nyår då jag ska få hjälp med den. Så enjoy!
 

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Mitt första inlägg.