brownie.blo.gg

le för en ljusare framtid

Kategori: Allmänt

en riktigt kall vinter

Kategori: Allmänt

 
Hej mina vänner. 
Hur mår ni idag? Själv mår jag sådär. Fast ni vet, internetshopping lindrar alla smärtor. Så ja.. Jag ska nog ta mig en titt på nätet. Jag låg hemma hela dagen igår och kommer nog att göra det idag med. I alla fall tills senare när jag ska till gymmet och dessutom äta middag i Hallunda eftersom min mor fyller år idag. Så grattis morsan! 
Duschen väntar och också pluggandet så vi hörs! 

förlåt för en månads uppehåll

Kategori: Allmänt

Förlåt för det långa uppehållet. Men har behövt tid till att fundera ut vad jag vill gör med och i mitt liv. Och dessutom hur och vad jag vill göra med bloggen. Jag ska ta det som det kommer. Mycket bilder och covers kommer rån och med nu befinna sig i min blogg. Ni ska få uppleva bloggen som om det vore min dag på riktigt. Ska börja video blogga ibland också så kanske det blir ännu roligare. Hoppas att ni haft er ett bra lov. Det har jag som legat och stekt i solljuset!